oferta

services

Programy dla handlu

Zajmiemy się kompleksową realizacją programów i kampanii, które pomogą Ci zbudować długotrwałe relacje z klientami. Zaczniemy od zrozumienia celów Twojej firmy i dobrania odpowiedniej mechaniki działań, aby potem móc płynnie przejść do koncepcji bazującej na nowych technologiach i aktualnych trendach. A tu sprawę trzeba postawić jasno – innowacyjne rozwiązania to nasz sposób na sukces!

Nasi partnerzy lubią do nas wracać, bo wiedzą, że mogą nam zaufać. Dbamy o regulaminy, niezbędne pozwolenia, a także kwestie prawne i podatkowe. Jednak to dopiero początek… Przygotujemy Twoją stronę internetową, zajmiemy się kupnem, magazynowaniem i logistyką materiałów czy nagród, a do tego zbadamy satysfakcję klientów już po zakończeniu programu.

Zbuduj trwałe relacje i osiągnij biznesowy sukces dzięki naszym innowacyjnym programom lojalnościowym i motywacyjnym.

KOMPLEKSOWO ORGANIZUJEMY:

Programy lojalnościowe B2B

W ten sposób możesz zachęcić klientów do zaufania swojej marce i postrzegania jej jako części siebie. To szansa na długotrwałe relacje, które często łączą się z działaniami edukacyjnymi. Więcej zamówień, częstsze zakupy!

 

Programy lojalnościowe B2C

Doskonałe narzędzie, w którym ceni się przywiązanie do marki. Klienci mogą otrzymywać atrakcyjne nagrody w zamian za powtarzalność zakupów, co dobrze widać na stacjach paliw, sklepach internetowych i nie tylko.

 

Programy motywacyjne

Skierowane głównie do pracowników, agentów, partnerów i sprzedawców. Tu także wykorzystujemy nagrody, ale pod uwagę bierzemy głównie osiągnięcie oczekiwanych wyników.

Konkursy dla działów sprzedaży

Jeśli Twoim głównym celem jest podniesienie poziomu sprzedaży, na pewno warto opracować mocny plan. Elementy grywalizacji będą świetnie stymulować pożądane zachowania wśród pracowników, przełamując rutynę.

 

Loterie

Krótkookresowe zwiększenie sprzedaży? Prym może wieść właśnie loteria, która dodatkowo pomoże w rozpoznawalności marki. Wiemy, że klienci chętnie sięgają po oznaczone produkty, doceniając prostotę tego rozwiązania.

 

Konkursy konsumenckie

Tu zwykle mowa o konkretnym zadaniu czekającym na klienta. Bez wątpienia, konkursy podnoszą sprzedaż produktów, jednocześnie motywując do większych i częstszych zakupów.

Badania i audyty

Czy kiedykolwiek udało Ci się sprawdzić, co konsumenci myślą o Twoich usługach i produktach? Czy znasz ich oczekiwania i potrzeby? Jeśli nie, warto nadrobić zaległości i dowiedzieć się, jak najefektywniej pokierować rozwojem firmy. Pomożemy Ci w tym, realizując kompleksowe badania.

Możemy także skutecznie zweryfikować standardy, procedury oraz jakość obsługi w Twoich placówkach na terenie całej Polski. W tym celu rekrutujemy i szkolimy audytorów oraz tajemniczych klientów, dzięki którym wprowadzamy wartościowe zmiany.

Korzystaj z nowoczesnych możliwości poznawania zachowań,
preferencji i potrzeb klientów

KOMPLEKSOWO ORGANIZUJEMY:

Tajemniczy klient

Aby móc realnie przetestować jakość usług w Twoim punkcie sprzedaży lub lokalu usługowym, warto skorzystać z pomocy specjalisty. Wciela się on w rolę zwykłego klienta, realizując wcześniej przygotowany scenariusz.

Audyty

To doskonały sposób na zbadanie określonych obszarów Twojej działalności w oparciu o standardy, wzorce czy przyjęte normy. Dużym plusem jest tu niezależność audytora, który obiektywnie dzieli się wynikami swojej analizy.

Badania konkurencji

To coś, co warto zrobić chociaż raz w życiu, a wyniki zazwyczaj są tak ciekawe, że badanie konkurencji wchodzi firmom w krew! Sprawdzenie, gdzie Twoja oferta plasuje się na rynku jest bazą pod kolejne kroki biznesowe i marketingowe.

Badania podczas akcji promocyjnych

Akcje promocyjne to dobra szansa na poznanie potrzeb swoich klientów od podszewki. Być może otrzymasz nieoczekiwane dane, które pozwolą Ci usprawnić działania.

Badania e-marketingowe

Ankiety dotyczące preferencji, badania eksperymentalne polegające na obserwacji zachowań klientów w sieci, testy A/B… i wiele innych. To tak naprawdę gama ekscytujących możliwości!

Badania shopperowe

Jak wygląda ścieżka Twoich konsumentów i co kieruje ich wyborami? Zrozum zachowania poprzez obserwację lub drobne eksperymenty, czego przykładem może być sprawdzenie efektu zmiany ceny.