Winiarnia Zamojska

case studies

Brief:

Innowacyjne wprowadzenie marki na rynek.

Wsparcie i intensyfikacja sprzedaży

Zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki wśród potencjalnych Klientów

Komunikacja nowych wariantów smakowych

EFEKTY:

Zwiększenie rozpoznawalności marki
Zapoznanie Klientów ze wszystkimi wariantami produktowymi
Przykuwająca uwagę Klientów aranżacja baru w strefach business lounge na lotnisku
Wysoka intensyfikacja sprzedaży produktów marki

DZIAŁANIA:

  • Kreacja, produkcja, logistyka, montaż i zatowarowanie stref sprzedażowych w postaci ekskluzywnych regałów w sieci Carrefour i Leclerc
  • Degustacje i aktywacje wszystkich wariantów smakowych w sieciach handlowych na terenie Polski (Auchan, Carrefour, Selgros, Leclerc)
  • Udział marki w prestiżowych wydarzeniach (tj. 20-lecie Hotelu Intercontinental, aukcja charytatywna w klubie Golf & Country Sobienie Królewskie, pokazy mody polskich projektantów) w postaci kreacji, budowy, montażu oraz zapewnienia profesjonalnej obsługi baru celem degustacji produktów przez potencjalnych konsumentów
  • Aranżacja baru wraz z profesjonalną obsługą w strefach business lounge na lotnisku
  • Realizacja kreatywnych boxów dla partnerów biznesowych

tego roku rozpoczęliśmy współpracę z nowopowstałą marką

zaimplementowanych działań sprzedażowych w rynku